7 листопада 2009 р.

Інформатика-9. Завдання на період карантину


За матеріалами підручника "Інформатика. Підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів (І.Л. Володіна, В.В. Володін)":

Частина 1.
1) Повторити п. 6.1-6.2 параграфу 6 (усно відповісти на питання №1-8 до параграфа 6).
2) Усно опрацювати п. 6.3-6.5 параграфу 6 за питаннями №9-28.
3) Виконати навчально-тренувальні завдання с. 121-123. В зошиті запишіть відповіді на питання №1-19 до завдання №3 (відповіді, що заносили у таблицю на с.123).
ПИТАННЯ ДО ПАРАГРАФА 6:
1. Що таке програмне забезпечення комп’ютера?
2. Які види програмного забезпечення ви знаєте? Для чого створено кожний вид програмного забезпечення?
3. Що називають операційною системою? Яке призначення операційних систем?
4. Яка основна причина появи операційних систем?
5. Опишіть процедуру завантаження операційної системи.
6. Що входить до структури операційної системи? Яке призначення кожного з цих складників?
7. Які на сьогодні є інтерфейси операційних систем? За якими ще принципами можна класифікувати операційні системи?
8. Що розуміють під багатозадачністю ОС? Чому ОС Windows отримала таку назву? Поясніть зміст фрази «Windows — графічна ОС».
10. Що таке Робочий стіл, чому його так називають?
11. Які об’єкти присутні на екрані відразу після завантаження Windows? Для чого призначено Панель завдань?
12. Що називають меню? Як можна викликати Головне меню операційної системи? Як, використовуючи Головне меню, вибрати потрібну програму?
13. Що таке застосунок?
14. Опишіть структуру звичайного вікна Windows. Які в ньому є елементи інтерфейсу? Поясніть їх призначення.
15. Які режими відтворювання вікон ви знаєте? Як можна змінювати режими відтворення вікон? Яким чином можна переміщати вікна на екрані? Як змінити розмір вікна?
16. Які види вікон налаштовування параметрів ви знаєте?
17. Назвіть призначення кнопок, що містить вікно повідомлення із запитанням.
18. Що треба зробити, щоб активувати поле введення тексту? Яких правил треба дотримуватися, працюючи із запитом на введення тексту?
19. Які види списків ви знаєте?
20. Що відбувається, коли двічі натискають елемент списку? Як можна обрати декілька елементів зі списку?
21. Які дії треба виконати, щоб встановити значення параметра в списку з текстовим полем?
22. Для чого використовують прапорці та перемикачі? У чому полягає їхня відмінність?
23. Для налаштування яких параметрів використовують повзунки?
24. Чому деякі вікна містять кілька вкладок? Як обрати потрібну вкладку?
25. Як виділити один об’єкт? Як зняти виділення з об’єкта?
26. Як виділити групу об’єктів, розміщених недалеко один від одного на Робочому столі чи у вікні?
27. Як виділити групу об’єктів, розміщених далеко один від одного? розміщених на одній лінії?
28. Як виділити всі об’єкти у вікні або на Робочому столі?

Частина 2.
1). Усно опрацювати параграф 7 за питаннями №1-13.
2). Виконайте Практичну роботу №2 "Робота з інтерфейсом кориистувача операційної системи Windows" (с.132).
3). Виконати навчально-тренувальні завдання №1-5 с. 133-134.
ПИТАННЯ ДО ПАРАГРАФА 7:
1. Які способи запускати програми на виконання ви знаєте?
2. Що таке файл? З яких частин складається назва файлу? На що вказує розширення файлу? Що називають форматом файлу?
3. Які властивості має файл?
4. Що називають папкою? Які види папок є в операційній системі Windows?
5. Як знайти потрібну папку або файл? Назвіть усі відомі вам способи. Що робити, якщо назва файлу невідома? Які можливі варіанти пошуку? *Як з них обрати найкращий?
6. Для чого призначено Провідник? Чи надає він можливість побачити наявність вкладених папок?
7. Що містить шлях до файлу?
8. Як створити ярлик програми та помістити його на Робочий стіл?
9. Що таке файлова система? Які елементи вона містить?
10. Чим розрізняються різні файлові системи?
11. *Охарактеризуйте файлові системи FAT та NTFS. Назвіть головні відмінності цих систем.
12. За якими правилами формуються назви файлів у найпоширеніших файлових системах?
13. Назвіть та *поясніть основні переваги та недоліки файлових систем FAT та NTFS.

Частина 3.
1). Усно опрацювати параграф 8 за питаннями №1-9.
2). Виконайте Практичну роботу №3 "Робота з об'єктами файлової системи" (с.140-141).
3). Виконати навчально-тренувальні завдання с. 141-142.
ПИТАННЯ ДО ПАРАГРАФА 8:
1. Які дії треба виконати для створення нової папки? Поясніть кілька різних способів виконання цієї операції.
2. Як змінити назву створеної папки?
3. Які способи видаляти об’єкти вам відомі? Що відбувається з об’єктом під час видалення?
4. Що називають Кошиком? Чи обмежений його розмір?
5. Як можна очистити Кошик?
6. Опишіть спосіб відновити об’єкт, розміщений у Кошику.
7. У чому відмінність між операціями копіювання та переміщення об’єктів?
8. Які способи копіювати та переміщати об’єкти ви знаєте? Опишіть кожний з цих способів. Які особливості вони мають?
9. Що називають буфером обміну? Якими діями можна розмістити об’єкт і вибрати об’єкт з буфера обміну? Які комбінації клавіш призначено для швидкого виконання цих дій? (запишіть у зошит у вигляді таблиці: зліва - Комбінації клавіш, а справа – Призначення).

Примітка. Якщо виникнуть питання по завданням з інформатики, залишайте свої коментарі після цього повідомлення або пишіть на e-mail: o.v.lobach@gmail.com.
Бажаю успіхів та міцьного здоров'я.

Немає коментарів:

Дописати коментар